Zarządzanie relacjami z klientami – to zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientami. Systemy CRM ułatwiają stworzenie klasyfikacji klientów z podziałem, np. na klientów kluczowych (przynoszących zasadniczy zysk) i klientów mniej opłacalnych, a czasem nawet nieopłacalnych (generujących zbyt małe zyski lub wręcz straty).
AdvancedIT jako partner ta dyplomowany serwisant Insert proponuje swoim klientom następne CRM systemy firmy Insert.
Najbardziej rozbudowany i systemny program klasy ERP. Posiada wiele funkcji – od obsługi działu handlowego, magazynu, przez księgowe i finansowe operacje (deklaracje, rozrachunki, księgi rachunkowe), po prowadzenie działu kadr, CRM i in. Dostosowany jest do obowiązujących w Polsce przepisów oraz do wymogów Unii Europejskiej.
System jest jak najbardziej otwartym i gotowym na rozbudowę system zarządzania relacjami z klientami. Więcej o systemie zapoznasz się na stronie producenta navireo.pl.
Gestor nexo PRO
Rozszerzona wersja systemu zarządzania relacjami z klientami, wzbogacona o wiele dodatkowych rozwiązań.