System synchronizacji sklepów franczyzowych
Dla klienta realizowano mechanizm synchronizacji towarów i dokumentów między główną bazą i bazami franczyzowych sklepów. Tej program przeznaczony dla synchronizacji magazynowych dokumentów oraz dokumentów sprzedaży oraz synchronizacji towarów, grup towarowych, słowników, danych kart rabatowych, danych weryfikacji przyjęć między główną bazą i bazami sklepów franczyzowych. Wykorzystania programu sproście kontrola za ruchem towarów na sklepach detalicznych przy prace na oddzielnych bazach danych systemy Navireo.
Przy zmianie istniejących towarów na bazie główną synchronizacja występuje automatyczne. Także z główną bazy synchronizowane dokumenty magazynowe, a z bazy sklepu synchronizowane dokumenty sprzedaży na magazyn sklepu oraz zwroty detaliczne oraz zwroty towaru na główny magazyn.
Razem z tym dla sklepów detalicznych wprowadzono inny system sprzedaży i zwrotów, system weryfikacji przyjęć. Rozwiązanie jest "pudełkowym" i pozwalia urochomienia kolejnych sklepów bez dodatkowych kompilacij programu. Konfigurator aplikacji pozwala zmieniać parametry systemu jak po stronie franczyzy tak j po stronie glówną baze.
System promocji
Dla klienta realizowano promocji który pozwala zmienić ceny na towary wg modelej, konkretnych wariantów lub całej marki (oraz całej marki za wykluczeniem pewnych modelej lub wariantów) odzieży na odpowiedny okres. System pozwala na zmianę jak pewnej ceny tak i wszystkich cen towaru. System także obsługuje interakcje różnych promocij.
Rozbudowanie systemu dla potrzeb sklepów odzieżowych
Na bazie systemu Navireo klientowi rozbudowano parametry towarów (surowce, kraj pochodzenia, przepisy prania). Magazynowanie odbywa się na poziomie wariantów kolorystycznych i rozmiarowych z grupowaniem wg modelej i grup odzieżowych. Grupowanie także odbywa się wg marki odzieży z przypisaniem marki do odpowiedniego dostawcy.